7 Haziran 2010 Pazartesi

1 aydır uğraştığım akciğer enfeksiyonu sayesinde çoğu eczacıya gıcık kaptım. Doktor yazılarını biliyorsun şimdi onunla ilgili bi şaka yapmayacağım. Benim derdm eczacı yazısıyla… Sabah, öğle, akşam tok karnına günde 1/2 defa… Ne olabilir bunda dimi? Oku bak…

Doktorları anladık eyvallah yazmaktan ziyade karalıyorlar. Tamam hürmet ediyoruz da ulan eczacı olacak ibne sana ne oluyor? Reçeteyi götürdüm. 7 tane falan ilaç var zaten psikolojim bozulmuş. Öksürmekten beynim çıkmış. Herif ilaçları aldı üzerini yazdı bende bakmıyorum tabi eve geldim kullanıcam ya bakim dedim nedir? Nedir de okuyamıyorum ki anasını satim. Hayır ona ne oluyorsa? “Doktor yazısını karizma buluosunuz ama bende yazabiliyorum al” bu mu? İnsan okuyacak dimi onu hayvan herif ne karalıyosun ilacı. Ayrıca parasını benim verdiğim ilaçla kime neyin artistliğindesin yani? Almış kutunun boş kısımlarını karalamış it. Hepinize gıcığım olum artık…

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.