15 Haziran 2010 Salı

Günler geçtikçe insan evladı bir öküz oluyor ki sorma gitsin. Anlayışınıza ne oldu sizin? Nereye sakladınız? Sevgililer alttan almanın ve düzeltmenin ne olduğunu unutmuşlar. Herkes Angelina Jolie ya mınakoim bir burun kalkıklıkları görmen lazım. Birine "neden" diye sormadan çıkışılır mı yahu? Hangi devirde yaşıyoruz. Önce neden dersin baktın mantıksız bir açıklama geliyor sonra sıç ağzına bir şey dersem na mertim. Ama karşılaşır karşılaşmaz çem çem çemkirenlerden nefret ediyorum.


Sevgililer tamam trip atmak için boşluk kollarlar. Hatta bazı bayanların bundan zevk aldığını biliyorum. Yaşadım diyorum sana ya daha ne diyeyim. Neyse arkadaşlar da böyle olmuşlar. 10 gün aramazsın sitem eder " ay görüşemiyoruz artık" diye. Ararsın hadi yarın bir şeyler içelim dersin "çalışıyorum" der. Öbür gün? "Ay kuzenim evleniyor" Öbür gün "ay ne bilim". Cevabım belli.  Bi siktir git yani.


Çok ukala ve kendimi beğenmiş olduğumdan dem vuranlar çok. Hatta yeni moda diye buna "ay çok artistsin" diyorlar. Hiç bir şekilde kendimi savunamayacağım çünkü ukala olduğum doğru ama bunun için sebeplerim var. Ben ukalayım kardeşim ama herkese değil. Sana, ona, buna. Bunu hak edene. Kimse kusura bakmasın ama İşletme okuyup Paleolitik Çağ ile ilgili tez hazırlıyorum diyen bir insana ukalayım. Bana dürüst olacaksın arkadaş. Sıkım sıkım sıkıyorlar yalanları. Sonra ne sıktığını da unutuyorlar işin kötüsü. Ya o öle değildi böle değil miydi diye sorduğumda da bin dereden su getirmeyi başarıyorlar. Hayatımda hiç ben çok sivri dilliyim anında lafı yapıştırırım kalırsın öyle triplerinde gezmedim. Ama hak edene de yapayım izin verin. Blog seni seviyorum sabah sabah sinir boşalttım.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.