7 Haziran 2010 Pazartesi

Normal şartlarda alakası çok nadirdir. Ama biraz geçmişe giderek ilk okul yıllarına dönüyorum şimdi. Hayır tamam beslenmesinde yumurta getiren klişe gerizekalı çocuktan bahsetmeyeceğim. Belki sonlarda bir cümle olabilir ucunu açık bırakayım.
Tenefüs olduğu zaman sanki yapılacak hiçbirşey yokmuş gibi Faber Castel kalemi alıp sınıfın köşesinde duran çöp kutusunun etrafına sığacak kadar çocuk toplanırdık. Çoğumuzda yine Faber Castel’in metal kalemtraşları. 2 dakika süren kalem açma işlemini sohbetle 10 dakikalık araya yayardık. Ee bunun kırmızı kalemide var arkadaş. Bi onu aç biraz onu… Sonra İşlem biter o sırada zil çalar hemen yerlerimize oturup çiçek olurduk. Bu 1-2-3 numaralı sınıflarda böyleydi evet.
4. ve 5. sınıfta artık aşk hormonlarına iyice hakim bireyler olarak genelde kızlara kur yapılırdı. Evet hayvanlar alemindeki gibi bununda bir raconu vardı. Bir kızdan hoşlanıyorsan onun tokasını alıp kaçıcaksın. O da seni kovalicak. Hoşluklar şakalar. Bunun neden yapıldığını hala anlayamıyorum. Çocukken ki aklımıza basmıyor şimdilerde kafam. Ama bunu yapmadım diyen erkek çocuğu gerçekten yalancının en önde koşturanıdır…

Son cümleme gelelim. Yumurtayı getiren çocuk merhaba… Beslenme saati olurdu ve o lanet herif yumurtayı o beslenmeden çıakrır bütün sınıfı yumurta kokutmayı başarmışlığın verdiği haz ile ilk okuldaki rolünü oynamış olurdu. Şimdi o çocukları araştırıyorum. Gerçekten iyi işlerde çalışamadıklarını öğreniyorum ve bu en iyi intikam oluyor benim için…

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.