7 Haziran 2010 Pazartesi

Hani Dünya’da hep erkekler kabadır klişesi var ya. Ben kadının apaçisi,abazası ve kabasıyla birebir tanıştım arkadaş yaşadığım süre boyunca. Sadece erkek değil abaza olan. Ya da kadının apaçi giyimlisi, apaçi müziğinden hoşlananı. Ve gerçekten bu önyargıya bir dur demek istiyorum.

Bir erkeğin apaçisi çekiliyor da bayanın ki gerçekten olmuyor ya. Ayrıca sağda solda erkeklerle takılıp kanka yea diyip kızlara laf atan kız modeli. 35 yaşında hala evde kalmış olucaksın o kankalarında seni çatır çatır sikicek haberin olsun. Bu güzel bir şey değil. En azından erkekler sevmiyor. İnan bana böyle olacak.

Kadın dediğin oturması kalkmasını bilecek, zarif olacak ki erkekte onun gibi olsun. Sürekli erkekte suç arayan feminist kız sana da 2 çift lafım olacak. Erkek arkadaşının yanında telefonla kız arkadaşınla konuşurken ” Abi ben söledim” ” Gel lan buraya” gibi cümleler sarf edersen. Abi ve lan kelimelerini kullanırsan. Sevgilinin ” Aşkım otur ağzına sıçarım” tepkisine maruz kalmayı hakediyorsundur.

PS: Nerden nerelere zıpladım. Kafam mı güzel yoksa sigara krizim mi tuttu…

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.