15 Haziran 2010 Salı

Zamanın birinde hatta başlangıcında mı demem lazım bir herif geçmişe giderek ilk insana Bilgisayar veriyor efendim. İlk insan da soru yor " Bunu kaç kişi kullanabiliyor". Bilgeadam cevap veriyor "Sadece 1 kişi". İlk insan diyor ki  "Al götür o zaman bu bizi yanlızlaştırır.İlişkilerimizi bozar."


Evet hikaye tamamen pipimden attım. Gayet belli olduğu üzere. Şunu anlatmak istiyorum bu internet bizi gerçekten uzaklaştırdı. Arkadaşımla msnde konuşmak dışarıca bir yerde kahve içmekten daha zevkli halde. Hele bir de Twitter, Facebook'ta yazdıklarınız takip eden ve olumlu yorum yapanlar varsa tamam iyice tükendin. Artık internetin kölesisin, arkadaşının siklemeyeceği şeyleri onlar dinleyecek ve beğenecek çünkü hoş geldin.


3-4 gün bilgisayarsız kaldım. Babamın laptop'una muhtaç belirli saatlerde girebildim nete ve içim içimi kemirdi. Aşk-ı Memnu izledim. Beşir çok güzel fakir rolü yapıyordu. Yere falan düşündü süründü helal çocuğa. Türk Malı'nı izledim. Seviyesiz berbat bir komediydi ama izleyenler var ki sağda solda "ne kadannnnn" diyen insanlar dolu.(Bknz : Abiye Kuzu) Efendim o zamanlar Dünya Kupası'da başlamamış. Nasıl bir sıkıntı anlatamam. Odamın duvarına keçeli ile çizdiğim resimler bundan kaynaklanmakta.


Bu yazı da şunu gördüm ki ilk insanla ilgili tezatları yazmaya çalışırken konu kollara ayrıldı nereye gitti:) En sevdiğim de bu zaten. Blog! İstediğin her şeyi yazabiliyorsun. Kim okumuş okumamış umrunda değil. Blog kullanıcısı olmayan ama yazılarımı Facebook'ta yayımladığımda takip eden ve beğenen arkadaşlar var tabiki ve teşekkür ediyorum hepsine tek tek. Bak gördün mü Konu yine dağıldı.


Geçen gün "Arog" filmini izlerken geldi aklıma. Acaba ilk zamanlar da ARİF gibi biri var mıydı? Bakıyorum gerçekten çok garip icatlar var. Şartların zorluklarıyla ortaya çıktı diyorlar da. Şartlarda bir yere kadar arkadaş. Adam çakmak taşını birbirine vurup ateş yakıyor. Yok ebesinin şartı artık. Bunları araştırırken Din ve Darwinizm'i düşündüm. Ve bazı noktalarda çıkış bulamadım. Bir dinci bir de Darwinci bulup kapıştırıcam yakın zamanda. Hatta bahis falan oynayacağım üzerine "yürü be oğlum hadi dindar bastır".


ps : Saat 00:25 ve hava sıcaklığı 26 derece. Bu bir ceza gerçekten.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.