21 Haziran 2010 Pazartesi

  • Ortaokul, lise dönemlerinde fırlama olduklarını zanneden arkadaşlar birbirlerine eşek şakası yaaprdı. Bunlardan en gerizekalıca olanı otururken altından sandalyeyi çekmeleridir. Hiç maruz kalmadım ama sandalyeyi çekmekle kalmayan, çektikten sonra sandalyeyle depar atarak kaçan öküzler gördüm ben.
  • Toplu taşıma aracı ile seyahat eden yaşlı kadınları pek sevmem. Taksim otobüsüne binerken, sanki taksim ilk yardıma gidip ilaç yazdıracakmış gibi "ay, ay, ay, of, of, of" iniltileri ile "oğlum yer versene yaşlıyım ben.200 yaşındayım" havası vermeleri beni deli ediyor
  • 2010 yılında hala dinlediği müizk için yargılanan çocuklar var. Bu en tilt olduğum konudur. "Ne o öyle bağır öağır biraz insan gibi müzikler dinlesene". İnsan gibiden kasıt kim pardon da? Kral Tv müziğini dinlemiyor diye sevinmesi gerekir milletin ama nerdeee?
  • Siyasi kimlikler birine laf attı mı haberciler hemen cevap doğan kesime röportaja giderler ya. Çok tavımdır ona. Kemal Kılıçdaroğlu emeklilere sallamış. Ertesi gün Star haber hemen gidip Emekliler Sendikası bilmemne kurulu başkanı ile röportaj yapmış. İşçiye laf ederler Sendikalar cevap verir falan. Hayır bir gün hayat kadınları ile ilgili konuşsalar kime gidecekler çok merak ediyorum. "Evet bu gün fahişeler odası başkanı ile birlikteyiz." TFO... Türkiye Fahişeler Odası varmış mesela...Saçmaa...
  • Eski tiyatrocu ya da Yeşilçam oyuncularının şimdi fakirlik çekmesine zerre üzülmüyorum. O zamanlar götürdüler paraları karıları sonra birikim yok. Sokakta sürünyorlar. Tamam halk takdir ediyor ama ölüyorsun a.q ya. Yeni nesil örnek alır inşallah. 15 sene sonra Oğuzhan Koç'u elinde gitarla Taksim'de bulmayalım. "Beni aldılar. İpe koydular"

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.