15 Haziran 2010 Salı

Çocukluğumdan beri çok sevdiğim insanlar benim gözümün gördüklerini görebiliyorlar diye düşünürdüm. Bu son 5-6 seneye kadar böyle geldi. Ayna karşısında ciddi takılıyordum ama dalga geçerler sonra diye. Güya benim gözüm ne görüyorsa görebiliyor.


Bununla ilgili bir tekniğim bile vardı. Beni gördüğünü düşündüğüm hep kız arkadaşım olurdu. Sanki gözlerini kapayınca benim gözlerim oluyor ve görüyor. Evet ciddi ciddi buna inandım çoğu zaman. Çıplak aynanın karşısında gezmedim. +18 bölgelerime gözümü kaçırmadım. Hatta bir çok insanın işerken tavana bakmalarını bu yüzden sanırdım. Abi bir tek bende olacak değil ya herkes böyle gibiydi. Gözlerini kaçırıyordu yani.


Son 5 yılda baktım madem böyle bir şey var anasını satayım ben niye göremiyorum kızın gözünü? Bu işte bir terslik var. Gittim bir arkadaşımla paylaştım 6 ay boyunca dalga geçince dedim tamam böyle bir şey yok :)

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.