20 Haziran 2010 Pazar

Hayatımda trip kadar saçma bir şey görmedim. Kadınların ise bu konudaki ustalıkları beni benden alıyor. En ufak detaydan bile bir trip çıkarabilirler. Bazen ebeveynlerin kız çocuklarına konuşmaktan önce trip atmayı öğrettiklerini düşünüyorum. Ya da kadın beyninin yüzde 40 gibi bir bölümü bu iş için çalışıyor. Arasında gidip geliyorum iki konunun.

Telefonunuz kapalıdır trip atarlar, msnin açk kalmıştır trip atarlar, msnde 2-3 dakika geç yazarsın trip atarlar, facebookta başka bir hatunun paylaştığı videoyu beğenirsin trip atarlar, twitterda mention'a trip atarlar, Retweet edersin " kim o çk mu beğendin" diye trip atarlar, nefes alırsın trip atar, almazsın trip atar, çok güzelsin dersin "biliyorum beni kırmamak için yapıosun" derler trip atarlar, bu kıyafet yakışmadı olmadı dersin bu sefer "ama biraz nazik olabilir ve beğenmiş gibi yapabilirsin" derler trip atarlar. Ne olduğu hiç önemli değildir. Onlar trip atmak istiyorsa elbet bir olay veya olgu vardır. Olmasa bile yaratırlar. Durup durup fedakarlık soruları sorarlar. Cevabı beğenmezlerse trip atarlar. Beğenirlerse de çok abartıyorsun derler bozarlar.

Kadınları anlamanın zor olduğunu yüzlerce insan yazdı çizdi o konuya girmeyeceğim elbette ama en anladığınız kadın bile bunu yapacaktır. Trip atan kadınlarla dalga geçen diğer kadınlarda gün geliyor tribin kralı oluveriyorlar birden. Bu yüzden sonra erkeklerin zora gelemediği kanısına varıyorlar. Erkekler zora gelebilir ama saçmalığa katlanmak gerçekten çok zor.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.