12 Mayıs 2010 Çarşamba

Uzun zamandır milletten duyuyorum "bir metalcinin yolculuğunu izledin mi?" sorusunu. Dün akşam artık izleyeyim dedim ve hayal kırıklığının tam ortasına düştüm. Sahnede "God hate all us" diye bağırınca kendimizi yerden yere vurduumuz Slayer vokali, sahneden inip röportajda " Ben katoliğim. Tanrı'yı da çok seviyorum." demesin mi? Ben hep bunu ateist falan oldukları için yaptıklarını düşünür ve işte metal yea cesaret koçum benim falan derdim. Peki ya cannibal corpse'a ne demeli. Muhteşem albüm kapaklarıyla tanıyoruz zaten kendilerini. Soruyorlar nereden geliyor bu kapaklar. "Farklı bişeyler yapmazsanız bu piyasada tutunamazsınız. Kimse sizi dinlemez, konsere çıkmazsınız" diyorlar. Nasıl ya! Yalancı köpekleeeeer diye bağırasım geldi. Biz ölüyoruz aman allahım ne dedi aman allahım naptı aman aman şaşakalıyoruz. Herifler para için oynuyor anasını satim. Ne varsa Heavy Metal'de var arkadaş. Türevlerine bulaşmicaksın valla! Dio babanın evine gittiler gayet orta çağ esintili bir ev. Yaptığı müzikler yaşıyor. Mötley Crue,Motörhead, Twisted Sisters. Adamlar doğal anasını satim. Slayer ve Cannibal Corpse benim için bitmiştir. Bi daha da gelmem arkadaş!

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.