24 Mayıs 2008 Cumartesi


Sabah arkadaşlarım beni uyandırmak için kasıolar...Uykum sanırım biraz ağır...
Gökhan: Çağrı hadisene olm , kalksana olm , yorganı çekicem bak hadi olm.
Ben : Kanka dur kalkıyorum ya 2 dakka daha uyuyiimm noollurr..
Gökhan : Olm hadisene lan daha saçı yıkıcan 2 saat hazırlanıcan yürü hadiii
Ben: Olm 2 dakkalık iş tamam kalkıorumda olm nie diosun lan paso kafamı ....tinnn
Gökhan : Olm bidaha kaldırmiicam seni paso bağrıosn mk.
Tolga : Biz gidioruz lan o zmn kal gelme
Ben : Allah kahretsin bi günde sevgiyle uyandırın bee a.q
Tolga : Canım hadi bitanem uyan..mujx...kalk hadi bakiim bak okuluna geç kalırsın...

B en : Senin a.q geberiorum ...

Geberdim o sabah gülmekten....



0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.