16 Mayıs 2008 Cuma


Bu mektubu intahar etmeden hemen önce dostlarına bir mektup bırakmak isteyen birinin kişiliğini üstlenerek yazıorum. Hiç birşekilde intihar ile ilgim yoktur ...!!!!!! Hayat yolculuğumun bir durağında daha indim. Biliyorum yeni bir gemi gelip alacak beni ve başka bir limana götürecek. Ama bir sonraki geminin gelişini beklemek kolay mı? O aradan geçen zamanı yenmek...İşte o zaman boyunca dayanabiliyorsa insan nasılda öğreniyor değil mi? Daha da güçleniyorsun. Ayakta durmanın dersi neden hep bu kadar ağır. Bir olaydan tecrübe kazanabilmek için illa kötülüklerin mi olması gerek acaba. Yıllardır hep düşünüorum ama artık bi kötülüğü daha kaldırcak ne gücüm kaldı ne sabrım. Tükendim sanırım. Bitti.. Şimdi yine bir gemiyle devam ediyrum yoluma ama bu sefer sizi alamayacağım yanıma. Tek başıma gideceğim kocaa güvertede. Tüm hayallerimi bir sandığa kitledim. Geçmişte yaşadığım güzel anılarımı ise denize bıraktım.Artık şimdiler önemli benim için. Anı yaşamak.Son 5 dakikam olsada... Evet sevgili hayat ve dostlarım tükenmenin sonuçlarına katlanıyorum işte. Gemi kalkıyor artık gitme vaktim. N'olur öyle bakmayın bu kadar bencil olamam sizide nasıl götürürüm yanımda. Yapamam özür dilerim. Hadi son bi el sallaın da bana rahat rahat gideyim.Hadi son bi seni seviyoruz deyinde bana rahat rahat öleyim...

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.