5 Nisan 2010 Pazartesi

Yaklaşık 20 dakika önce mesajlarına cevap vermediğim eski bir dostumdan mesaj geldi. " mesajlarıma cevap vermeyen herkesi siliyorum(toplumesaj)" Nasıl yani oldum. Bu hakkı sana kim veriyor.Bu nasıl bir küstahlıktır. Bir kaç gün önce facebook'ta kızın teki ileti yapmış. " 5000 arkadaş sınırına geldim o yüzden yakışıklı arkadaşları kabul edemiyorum. Bu yüzden çirkinleri siliyorum görüşürüz" Bu nasıl bir ileti? Bu da küstahlığı daniskası olan kısmı.

İnternet aleminde ve teknolojik haberleşme aletlerinde insanlar
 "supercool" anasını satayım. Beyni sadece kas hareketlerine yarayan insanlar bunlar. Başka bir işe yaramıyor beyin. İnsanlar artık saçlarını facebook profil fotoğrafı yaparım diye şekle sokuyor. Ya da daha çekici görünmek için profillerini güncelliyorlar. Twitter'da herkes Bebek'te Etiler'de bir şey keyfi yapıyorlar. Şahsen "kebapçıda dürüm çoşkusu" diye bir tweet görmedim şu ana kadar. İnternet insanları kral/kraliçe yapıyor olsa gerek ki bu kadar küstah olabiliyorlar. Photoshopla kasıp kasıp arkadaş toplayanların gerçekte 1-2 gerçek arkadaşı olduğunu biliyoruz.

Sinirimi blog'dan çıkardım resmen. Çok gıcık oldum. Bu tipleri yakmak falan istiyorum. Ayaklarınız yere bassın bence biraz. Profiline aşık olup geberdiğiniz kızlara yolda dönüp bakmazsınız. O yüzden biz erkek milletimizi uyarıyorum. Zeki kadın bulmak zor. Ama bulana kadar uğraşın. Herkesle yatıp kalkmak marifet değil de zeki bir kadını taşıyabilmek marifet...Bitti.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.