23 Nisan 2010 Cuma

Pazartesi Saat sabah 8:15

İşe gidiyorum. Aracım beni sokağın başından alıyor. Oraya kadar yürüyorum. Tam o saatte sarı saçlı küçük bir kız okula gitmek için önümde yürüyor. Biraz ilerde iyi giyimli orta yaşlı bir bayan bir araba bekliyor. Eczane yeni açıyor eczacıyı kepenkleri kaldırırken yakalıyorum. Köşede beklerken tam yolun karşısında 2 kız minibüslerini bekliyorlar. Onların yanında bir adam servis aracını bekliyor. Kızlar gidiyor. Adam gidiyor. Benim şuursuz servis şöförüm geç kalıyor haliyle. Herkes gittikten sonra bu sefer lise talebesi iki kız geçiyor önümden. Biri converse giyer öbüründe adidas spor ayakkabılar var. Kırmızı siyah etekleri var çanta takmazlar. Kitaplarını ellerinde taşıyorlar. Sonra servisim geliyor. Biniyorum gidiyorum. Yolda "So Cold" diliyorum gidene kadar...  Ve Kanaldayım... Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma her gün böyle geçiyor gidiyor.... Rutin dedikleri şey böyle olsa gerek... Her sabah aynı insanları gör aynı şeylerş yaşa...

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.