5 Nisan 2010 Pazartesi

Üzerime doğru ağlıyor geceleri bulutlar
Ben yüzme bilmiyorum dedikçe kararıyor su
İçinde bulanık seni görüyorum
Yakalamam için daha dibe dalmam gerek
Ama özür dilerim dedim ya yüzme bilmiyorum

O sırada gökyüzünden birisi Pearl Jam'den bir şeyler mırıldanıyor
Sonra sudan çıkıp koşuyorum ormana doğru
Sen oradasın ama çok derinlerde
Yakalamak için seni ormana dalmam lazım
Ama biliyorsun karanlıktan çok korkarım

Hikayenin sonunda kavuşuyoruz bir yerlerde
Ben siyah bir takım giymişim sen de kırmızı bir elbise
Ayakkabılarını bağlamayı unutmuşsun yere çöküyorsun
Oturup onları bağlıyorum ve koyuyorum ellerimi dizlerine
Gitme diyorum hep benimle kal
Ağlamaya başlıyorsun.
Göz yaşın boynundan aşağıya süzülürken
Yakalıyorum dudaklarımla
Tuzu bana denizi hatırlatıyor
Yüzme bilmediğimi hatırlıyorum sonra
Sen ağlamaya devam ediyorsun benimde kafam omuzunda
Burada ölelim mi diyorum
Neden böyle bir şey yapalım ki diyorsun
Hiç ayrılmayız sonsuza kadar birlikte oluruz diyorum
Tamam diyorsun. Sadece tamam.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.