6 Temmuz 2010 Salı

Evet başlıktan anlaşılacağı gibitripcan sevgili modeline giydireceğim azıcık. Yıllardır muzdarip olduğum bir konudur. Bir çok kız arkadaşımla bu sorunu yaşamış ve kavgalar etmişimdir.

Tripcan ilk evrede kendini inceden göstermeye başlar. Önce önemli konulara trip atar. Saçmalamaz. "Telefonu açmadın, suyu ayağıma döktün, gece mutfağın ışığını açık unutup uyumuşsun demek bensiz yemek yediin" gibi triplere daha geçilmemiştir. Gece aramanı bekler aramazsın uyuya kalırsın falan sabah kalktığında hayatının en zor günü seni bekliyordur. Bitmişsindir artık. Karşındaki bir bayandır oğlum ve bir şeyi açıklaman deli gibi zordur. O bildiğini okuyacaktır. Kafada programlıyor şimdi. "Bzzttt beni aramadı trip atmalıyım zztt bzzt "

Tripcanın ikinci evresi daha da bir sorunludur. Ne olduğunu çözemezsiniz çünkü. 10 saniye önce trip atar yüzünüze bakmaz, 10 saniye sonra gelir "aşkım hadi soslu makarna yapalım senin sevdiğinden" diye girer olaya. Sen eblek gibi kalırsın, o seni elinden tutup mutfağa götürür. Attığı tribin önemsizliğini bilir ama yine çektirir acımaz. En basitinden yola yürürken biraz hızlı yürüsen  "sen beni yormaya çalışıosun dimi. Benim bacaklarım kısa  ya onu söyleyeceksin zemin hazırlıyorsun dimi" 

Tripcanın 3. ve son evresinde artık herşey laçkalaşmıştır. Sanki 30 gün adet sancısı çekiyor gibi zordur. Bir gece önce onu dışarı çıkaracağınızı söylersiniz. Eve yorgun gelip "aşkım gel film izleyelim yarın çıkarız" dersiniz ve gayet normal karşılar. "Tabi tabi dinlen" falan bile der hatta. Bu iyilik nereden geliyor acaba ölecek mi falan olursunuz. Ertesi akşam eve gelip hadi çıkalım dersiniz ve o cevap kaçınılmazdır. "Yok ya yorgunsundur otur film izleyelim. Hemde en sıkıcısını a. hemen uyuya kalalım bu gün cumartesi olsa ne olur Herkes ortaköy'de diye bizde olmak zorunda değiliz gel otur." Şoklardan şoklar beğen. Dün burada oturup sana anlayışla cümleler sarfeden kız uçtu gitti abi! Ne diyeceğinizi bilemezsiniz. Ama gecenin sonunda ne olur biliyor musun? Üzerine en şık kıyafetini giyer gelir sanada birşeyler hazırlamış ütülemiştir. Yanına koyar "makyaj yapana kadar hazır olursun umarım" der ve yatak odasına gider. Kafan gel gitten ambale olmuştur ama sonuçta o akşam çıkarsın. 3. evre dünyanın en gereksiz trip evresidir ve zordur...

Bunları kategorilere ayırmak istemezdim çünkü hali hazırda trip kavramı nefret ettiğim olaylardandır. Öyle ağır tripler çekecek sevgiliye köpek olacak bir adam değilim. Hea karşımdakinin davranışlarıyla da ilgili tabi. Dünyanın en anlayışlı insanı olan birine it'de olurum, tasmayıda kendim bağlarım bu akdar basiit. Ama tripcan sevgili dünyadaki en zor sorunsaldır. Ve işin garibi çaresi yoktur. O trip atmak isterse her türlü neden bulur.

- Sence ben güzel miyim?
- E güzelsin tabi aşkım nereden çıktı şimdi bu?
- Bana 3 gündür çok güzelsin demiyorsun!
- Aşkım biliyorsundur diye ben hani
- Sus bırak artık güzel değilim dimi. Yaşlanıyorum dimi...


- Bebeğim şu tuzu uzatır mısın?
- Hea sen yeme tansiyonun düşer, yaşlandın mı demek istiyorsun?
- Hayır yemek tuzsuz ona tuz atacağım sadece
- He yani şimdi yaptığım yemekleri de beğenmiyorsun. Tamam ben anladım...


- Hayatım kırmızı elbiseni giy bence bende kırmızı kravatımı takarım kombine ederiz.
- Ne yani kıyafetlerimiz kombine olmasa bu çirkin kız bu dalyan gibi çocuğun sevgilisi olamaz derler diye mi böyle yapıyorsun. Giymiyorum kırmızı falan mor giyeceğim...
- Oha hayatım master yaptın konu üzerine.

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.