24 Mart 2010 Çarşamba

Çevreden gözlemlediğim kadarıyla yüz güzelliği harika olan kızlar güzel kıyafetleri seçemiyorlar. Yüz güzelliği ortalama olan kızlar ise harika giyiniyorlar... Nedir bunun sebebi? Biraz daha derine inelim...

Yüzü muazzam olan kızların kıyafetlerine mi dikkat edemiyoruz yoksa yüzleri o kadar güzel ki kıyafetlerini mi sönük bırakıyor. Bunların ikisi birer ihtimal. Ama benim inandığım, kendilerine o kadar güveniyorlar ki buna ihtiyaç duymuyorlar. Birbirliyle uyumlu renkler veya yeni moda giysilere ihtiyaçları yok. Yüzleri o kadar güzel ki pijama bile giyseler insanlar onları beğenir...

Bir de yüzü ortalama güzellikte olan kızlara bakalım. Onlarda yüzleriyle kurtamayacaklarını düşünerek iyi giyinmeye mi özen gösteriyorlar acaba. Onları gördüğümüzde kıyafetlerine bakıp "aman tanrım bu nasıl bir tarz" dedikten sonra yüzüne mi bakıyoruz. Benim gibi başka erkekler de vardır. Ben bir bayanda önce ayakkabıya bakıyorum. Ayakkabısı güzel ise o kız güzel giyiniyordur bana göre. İlk görüşte aşk diye birşey olmadığından, yaklaşılabilitesi yüksek kızları bu şekilde tanımlıyorum.

Şimdi sizin aklınızda 2 soru var. Yüz güzelliği mi yoksa yeni moda giyim mi? Bana göre yeni moda giyim. Çünkü insanın dışının çokta önemli olmadığı günlerdeyiz. İçi güzel olcak arkadaş klişesinin harbiden doğruğunun ispatlamış olduğu günler. Bu arada istisnaların kaideyi bozmadığını da hatırlatmamda yarar var. Tanıdığım çok güzel bayanların harika giyindiklerini de gördüm. Ama büyük çoğunluğu bu şekilde der giderim...

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.