22 Şubat 2010 Pazartesi


Ben saçının bir teline kıyamazken
Onlar seni hep kıracaklar
Ben rahatsız olma diye nefes almazken sen uyurken
Onlar en kötü kabuslarında volta atıyor olacaklar
Ben aşkın en güzel kelamlarını kurarken senin için
Onlar seni kanatacak ne varsa onları söyleyecekler
Ben kararmasın dünyan diye nöbet tutarken güneşin başında
Onlar tam karşısına geçip seni gölgede bırakacaklar
Ben düşme diye düşünmeden hiç birşeyi sımsıkı tutarken elini
Onlar korkularından arkalarına bakmadan kaçacaklar
Ben sorunlarını bile göğüslemeye hazırken
Onlar benim kadar güçlü olamayıp diz çökecekler
Ben seni senden habersiz deli gibi severken
Onlar gösteriş yapmayı seçecekler
Ve sen gerçek aşkın ne demek olduğunu anladığında
Çağrı yıllardır çıkmadığı odasında körelmiş olacak
Ona bunları yapmana rağmen hala deli gibi seviyorken seni
Tanrı neden sökmüyor seni kalbinden diye lanet ediyor olacak
O bunları yaparken sen düşünüyor olacaksın hala
Çünkü acaklar, ecekler hiç birzaman bitmeyecekler…

0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.