18 Haziran 2009 Perşembe


_______________________________

Film biter bitmez yazmak istedim... Az önce izledim ve şu an çok garip hissediyorum... Eğer bir akşam dur sakin bir fransız filmi izlemek gelirse içinizden mutlaka ilk sıralara bir yere koyun bu filmi... Çekim açıları, geçişler, senaryoda ki çatışma yani filimin sanatsal boyutunu geçtim, konu o kadar güzel bir kouydu ki gözüm de yaş damlası bekliyor ha aktı ha akacak x) Hatuna zaten aşık oldum her zamanki gibi... İzlediğim bir filmde güzel bir hatun varsa, ben ona hep aşık olurum. Bu kayıtsız şartsızdır nitekim bu da öyle birşey. İçinde aşk 2. planda kalmasına rağmen en çok duygulandığım filmdi sanırım... Tutuldum. Konuşamıyorum yahu!!!


0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.