17 Haziran 2009 Çarşamba


Bir önceki gece msnde takınılmış ve saat 4te yatılmış. 8 de kalkılıp evden çıkılmış. Daha önce okulun nerede olduğuna bakmaya yeltenilmemiş ve acaba bulamazsak korkusu ile baba ile yollara düşülmüştür. Telefonun GPS’inden okul bulunmuş ve yoll tarifiyle gidiliyordur. Ve İstanbul’u karışlamış babayla başlanır tartışılmaya…


Babam : Nerdeyiz biz şu an. Yanlış oğlum o. Burda sola döndük mü dümdüz orman fakültesi işte orda da okul var orası kesin o.
BEN: evet ama 50 metre sapma var ondan yanış gösteriyor gibi geliyordur. İşte orman fakültesi varya geçiyorsun hemen sağdaymış.
Babam : Tamam olm Bahçeköy’ü biliyorum ben adım gibi. Bulucaz şimdi.

Biraz sonra

Ben : heh işte orman tamam. Bunun yanında kampus olcak ama ağaçlar var sadece kampus nerde?
Babam : Oğlum daha var. Uzak daha adadan döndük mü Okul işte.
Ben: Ama Gps…
Babam : Lan biliyoruz dur işte götürücem direk.

Kampüs kapısına yanaşır yanaşmaz güvenlik arabaya doğru yürümeye başladı. Cool tavırlarla camın düğmesine basıp elimi çeneme koydum. Güvenlik geldi ve…
SG: Abey içerisi dolu otoparkta yer yok. Adayımız insin sizde bir yere park edin…

Adayımız? Hea o benim evet ben o oyum ineyim ben o zaman… İndik yürüdük sınav salonumu sıramı buldum. İçerdeki 145 hocadan bir tanesi elinde sınavda uyulması gerekenler kağıdını okuyor. Bense arabada unuttum suyuma yanıyorum. Kalemlerimi ve silgili masaya attım. Giriş belgemi doldurmaya başladım bir önceki yıldan tecrübelenerekten.

Sınav başlar başlamaz solumdaki kız dikkatimi çekti. Nasıl mı? 3 saniyede bir snıff snıff diye burnunu çekiyordu. Allahım kabus gibi. Ritme bağladı çekmeler. Durmak bilmedi. Yanımda bir selpak olsa ya tıkardım burnuna yada al canım hönkür bişi yap bu ne len derdim. Akacak sümük burunda durmaz ki istediğin kadar çek! Sonra ruh hastası hatun hocalardan biri kağıdını kapat dedi. Nasıl yani ya. Ulan C kitapçığıyım. Arkamdaki adam Y-Z falan. Benimle aynı kitapçıkta olan adam yan sınıfta falan herhalde. Öyle bir ayarlamış ki OSYM… Neyse ben hatunla bunu tartışırken sınıftan off öff (ya sussun konsantre olamıyoruz tripleri) gibi sesler gelince kapattım konuyu. Sonra sınav başında hocalar tuvalete gitmek isteyenler extreme bi durum olmadıkça gidemeyecekler dedi. Sınav başlar başlamaz bir sirkülasyondur ki sormayın. Tuvaletten biri geliyor bir başkası gidiyor. Biri geliyor bir diğeri gidiyor. Durmadılar ki durmadılar. 90 dakikaya 10 dakika kala hoca hönkürdü. Arkadaşlar 10 dakika sonra çıkma süreniz dolacak isteyenler çıkabilir. Unu elemiş bir abi 25. Öss sınavına girerken şunu sordu. “ nasıl bitti mi ama 3 saat değil miydi nasıl yetiştiricem?” hoca esnaf tavrıyla “ yok be abicim isteyen çıkabilir sonra daha 2 saatin var.” Neyse hocalardan birine sinirlendim. Mat 1-2 fen 1-2 bittikten sonra sözel kısma geçtim. Ve Türkçe 1 de uyuya kalmışım. Bir hocada gelip oğlum sınavın var uyumasana kalk demedi ya kahretsin. Kafadan bir 15 dakika uyudum. Narkolepsiyim lan ben. Biraz saygı a.q… En sonunda sıanv bitti evlere dağıldık ve durmayan telefonlar. Yiieaavruummm nasıl geçti sınavıngg?? Sanane acaba ya Allah Allah. Sanane yani. Sınavın kaç soru olduğunu biliyor musun? Hayır. Amacın ne amacııın???

09’ Oss kabusu böyleydi…Seneye görüşürüz =)


0 yorum:

 

Copyright 2010 Absofuckinlutely....

Theme by WordpressCenter.com.
Blogger Template by Beta Templates.